نام تجاری خود را ایجاد کنید نام تجاری شخصی


این وضعیت را تصور کنید: شما به تازگی از شغلی که در پنج سال گذشته داشته اید اخراج شده اید. اکنون آنچه واضح است که باید در مورد یافتن شغل دیگری فکر کنید. کار درست و در اسرع وقت. شغلی که حقوق بیشتری دارد و می توانید با رئیس سابق خود تماس بگیرید و با او دست بدهید.

اما سوال واقعی این است: شما کی هستید؟ اگر می خواهید برای یک شغل جدید درخواست دهید، احتمالاً فکر می کنید که باید رزومه خود را به روز کنید. شوخی میکنی؟ رزومه جدی هستی بله دوست! دوران فقط یک رزومه به پایان رسیده است. رسانه های اجتماعی، برند شخصی و شهرت جایگزین او شد. اگر پیش من بیایید و درخواست شغلی کنید، من به زندگی روزمره شما اهمیت نمی دهم و برایم مهم نیست که مربی ورزش دبیرستان شما چه می گوید یا استاد دانشگاه شما که از شما تعریف کرده است. فقط دارم تو رو گوگل میکنم می خواهم بدانم آیا شما یک حساب توییتر دارید؟ چه تعداد اتصال در لینکدین دارید؟ شما وب لاگ دارید؟ آیا کانال یوتیوب دارید؟

زمان ایجاد یک برند زمانی است که مشغول به کار هستید، بنابراین اگر شغل خود را از دست بدهید یا تصمیم به تغییر شغل بگیرید، برند شخصی شما را در موقعیت بهتری قرار می دهد.

حال این وضعیت را تصور کنید: باید محصول و خدمات خود را به یک مشتری مهم ارائه دهید. شما دو رقیب سرسخت دارید. شما یک جلسه یک ساعته با سه تصمیم گیرنده کلیدی دارید. شما نام شرکت را در اینترنت جستجو می کنید. شما به دنبال سه تصمیم گیرنده هستید و سعی می کنید تا حد امکان آماده باشید. در همان زمان، مشتری شما را نیز گوگل خواهد کرد. آنها همه چیزهایی را که در مورد شما و هویت شما نیاز دارند یاد می گیرند: اگر برند شخصی شما ضعیف تر از رقبای شما باشد و شهرت آنلاین شما ضعیف تر باشد، حتی قبل از اینکه معرفی شوید، در جایگاه پایین تری وارد جلسه خواهید شد. دلیل را شروع کنم؟ به جای اینکه برند خود را بسازید، شب ها تلویزیون تماشا می کنید!

> برندسازی شخصی چیست؟

امروز بهتر است که صاحب برند و شهرت خود باشید، زیرا آنها پیش از شما پیشرفت خواهند کرد و پایه و اساس احترام متقابلی را که به آن امیدوار هستید، خواهند گذاشت.

برندسازی برای شما چه معنایی دارد؟

من که در دهه‌های پنجاه و شصت بزرگ شده‌ام، هنوز رویایی از آهن مذاب روی زغال‌سوز یا چوب و دامداری دارم که آهن مذاب را روی پوست اسب‌ها فشار می‌دهد تا مطمئن شوید که نام مزرعه روی حیوان است. .

و این برای همیشه روی پوست حیوان باقی می ماند.

در بازار امروز، این همان چیزی است که همه برندها به دنبال آن هستند. آنها می خواهند نام یا محصولشان به طور دائم در ذهن مشتری جایگزین شود.

موضوع: فقط به این دلیل که برند را می شناسید یا به خاطر می آورید به این معنی نیست که آن را می خرید. واقعیت این است که اگر برند را بشناسم و به خاطر بسپارم، اما آن را نخرم، تمام پولی که برای آن برند خرج می شود، هدر می رود.

مشکل در سیستم بازاریابی و تبلیغات است، آنها فروشنده نیستند. آنها همه چیز را در مورد برندسازی می دانند اما فروش را نه.

قدرت بازاریابی تبدیل آگاهی و شناخت به خرید است. سلام! کسانی از شما که در بازاریابی فعالیت می کنند، مزایای آن را به خاطر دارند، درست است؟

توجه: اگر می‌خواهید مشهور شوید، بهتر است زمانی که مشتری بالقوه تصمیم می‌گیرد با شما تماس بگیرد، از این شهرت حمایت کنید.

اینها الزامات برندسازی “باید” برای فروش سریع تر، آسان تر و بیشتر هستند.

  • فوق العاده باش
  • قابل باور باش
  • در دسترس خواهد بود
  • جذاب باشید
  • دوستانه باشید
  • ارائه دهنده خدمات باشید
  • درجه یک باشید
  • ثابت بودن
  • قابل اعتماد باشید
  • تامین کننده ای با کیفیت باشید
  • تجارت با شما آسان است
  • “پر صدا” باشید (آیا مشتریان شما این خبر را منتشر می کنند؟)

راز: بخشی از تیم فروش باشید که می تواند پیام برند را به نفع خریدار (مصرف کننده، مشتری) منتقل کند تا آنها متقاعد به خرید شوند.

انتظار دارید کسی با دیدن برند یا تبلیغ شما چه فکری کند؟ الان داره به چی فکر میکنه؟

وقتی کسی در مورد برند شما صحبت می کند، چه چیزی می خواهید بگوید؟ الان داره چی میگه؟ و وقتی کسی تبلیغ و محصول شما را می بیند، انتظار دارید چه کاری انجام دهد؟ او الان چه کار می کند؟

پاسخ شما به این شش سوال، واقعیت برند، شهرت و توانایی شما برای فروش است.

درس: با وجود همه هجوم و اطلاعات نام تجاری موجود، فکر می‌کنید بیان یا ادعای جدیدی که قبلاً گفته نشده است دشوار است، اما اشتباه می‌کنید.

اگر قصد دارید یک برند بسازید و شهرت و فروش بیشتری کسب کنید، فقط باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • بازار محلی خود را بررسی کنید.
  • برای ایده های دیگر، بازار جهانی را بررسی کنید.
  • به مشتریان فعلی خود گوش دهید.
  • خلاقیت را تمرین کنید
  • یک پیام بر اساس علایق مشتری ایجاد کنید
  • این پیام را با کیفیت خوب تقویت کنید
  • افراد خود را به ارائه خدمات دوستانه تشویق کنید
  • محیطی ایجاد کنید که مردم مایل و قادر به خرید باشند.

آتش را روشن کنید. آهن مذاب را آماده کنید و برند خود را در ذهن و کیف پول مشتری تثبیت کنید. اما آماده باشید که هر زمان که آنها حضور دارند بفروشید، یا آماده باشید که به رقیب خود ببازید و از میدان خارج شوید.

یک برند فقط معروف بودن و فریاد زدن نام شما نیست. شما باید آن را با عوامل کیفیت، ثبات، تمرکز بر مشتری، کمک به مشتری، خدمات مناسب و جذب مشتری تقویت کنید. سپس مقداری سرگرمی و شوخ طبعی اضافه کنید تا مشتری آن را بخرد!

جایزه: اگر بتوانید برندسازی کنید و بفروشید، رقبا از شما متنفر خواهند شد. واقعا چی بهتر از این؟

این مقاله چقدر مفید بود؟

نویسنده: جفری گیتومر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالعه مطالب بیشتر