پرداخت های مکرر چگونه می تواند ریزش در کسب و کار اشتراک را کاهش دهد؟


رشد اقتصاد اشتراک گذاری یکی از بزرگترین روندها در خدمات مصرف کننده در دهه گذشته بوده است. چه رشد خدمات مستقیم به مصرف کننده (DTC) یا به اصطلاح تولیدکننده به مصرف کننده مانند Dollar Shave Club و HelloFresh، یا محبوبیت مدل های تجاری نرم افزار به عنوان سرویس (SaaS) مانند Spotify و Netflix. ، اولویت های مصرف کننده در حال تغییر است.

کسب و کارهای اشتراکی فقط در بین مصرف کنندگان محبوب نیستند. با توجه به BetterCloud، بیش از 70 درصد از برنامه های کاربردی که امروزه توسط مشاغل مورد استفاده قرار می گیرند، مبتنی بر SaaS هستند. واقعیتی که نشان می دهد مشتریان این مشاغل به وضوح از مزایای مدل های مبتنی بر اشتراک نیز قدردانی می کنند. البته پاسخ بسیار واضح است. در بهترین حالت، این خدمات راحت، قابل اعتماد و شخصی هستند. به خصوص در مورد مشاغل کوچک، با کمک راه حل های مبتنی بر SaaS، مدیریت هزینه و انعطاف پذیری آسان تر می شود.

اگر به اطلاعات بیشتری در مورد کسب و کار اشتراک و خدمات پرداخت خودکار نیاز دارید، حتما این مقاله را بخوانید: بدهی مستقیم چیست: یک سرویس پرداخت خودکار

مدل اشتراک: خوب برای مشتریان، عالی برای تجارت

یکی از مزایای قابل توجه مدل های کسب و کار مبتنی بر اشتراک این است که اغلب به مصرف کنندگان کمک می کنند تا در هزینه خود صرفه جویی کنند. افراد و مشاغل به خدمات ارزشمند با یک مدل پرداخت مقرون به صرفه و منعطف دسترسی دارند که در هر زمان قابل لغو است. اما امکان لغو این سرویس برای هر دو طرف معامله (مشتری تجاری) به راحتی وجود دارد. از سوی دیگر، مزایای مدل اشتراک تضمین می‌کند که فروشندگان به طور مستمر انگیزه‌ای برای نوآوری و ارائه ارزش به مشتریان خود دارند.

بنابراین، در حالی که مدل‌های خدمات مبتنی بر اشتراک آشکارا برای مصرف‌کنندگان خوب هستند، می‌توانند برای کسب‌وکارهایی که از درآمدهای مکرر سود می‌برند نیز عالی باشند. یادآور می شویم که این درآمدهای دوره ای تا رشد پایدار تجارت کمک می کند. علاوه بر این، این مدل ها به بازرگانان اجازه می دهد تا خدمات خود را با هزینه اولیه کمتر ارائه دهند. عاملی که خدمات را در اختیار طیف وسیع تری از مشتریان قرار می دهد.

برای موفقیت، اشتراک پرداخت کنید

قیمت گذاری بر اساس خرید عضویت و پرداخت هزینه اشتراک در مدل های کسب و کار اشتراکی در سال های اخیر تاثیر زیادی در بخش های مختلف داشته است. علیرغم سال ها محبوبیت و پذیرش فزاینده بدهی مستقیم توسط افراد و شرکت ها، موانعی وجود دارد که همچنان صاحبان مشاغل و مشتریان آنها را ناامید می کند. یکی از واضح ترین مشکلات سقوط مشتری است چالشی ثابت و رو به رشد برای شرکت هایی که خدمات SaaS و DTC را ارائه می دهند.

به گفته مفسران، ارائه دهندگان SaaS باید انتظار نرخ ریزش ماهانه 5-7٪ را داشته باشند. با این حال، بسیاری از شرکت ها از نرخ فرسایش بسیار بالاتر از این رنج می برند. ریزش مشتری یک پدیده تا حدی مورد انتظار در مدل های مبتنی بر اشتراک است. اما انقراض بیش از حد نشان می دهد که یک مشکل عمیق و جدی در جایی وجود دارد.

مسائل فنی یکی از عوامل کلیدی است که اغلب به دلیل تغییر جزییات یا تاریخ انقضای کارت های پرداخت، به طور ناخواسته منجر به پرداخت های ناموفق می شود. در چنین مواردی، خدمات اشتراک ممکن است بدون اطلاع یا تایید مشتری لغو شود.

باید خواند: ریزش مشتری چیست و چه تاثیری بر کسب و کار شما دارد؟

هیچ کس از چنین سناریوی ناگواری سود نمی برد. مشتریان دسترسی به خدماتی را که ممکن است هرگز قصد رها کردنشان را نداشته اند، از دست بدهند. در حالی که درآمد فروشندگان مکرر نیز در حال کاهش است. در چنین شرایطی، صاحبان مشاغل باید دو برابر بیشتر تلاش کنند تا مشتریان از دست رفته را به دست آورند. البته نباید هزینه های اضافی مورد نیاز برای جذب مجدد مشتریان جدید یا گمشده را فراموش کرد.

خوشبختانه، می توان از تمام این داستان جلوگیری کرد، به خصوص با پیشرفت های اخیر در صنعت پرداخت به لطف بانکداری باز آسان ساخته شده است.

باید خواند: 5 راز برای کاهش ساییدگی در مشاغل مشترک

سرمایه گذاری مشترک و ایجاد فرصت

در سال‌های اخیر، بخش پرداخت‌ها تقریباً به اندازه کسب و کار اشتراک، دستخوش تحول بزرگی شده است. به ویژه، معرفی بانکداری باز به طور اساسی چشم انداز پرداخت ها را در سراسر اروپا تغییر داده است. در نتیجه، ارائه دهندگان شخص ثالث (TPP) می توانند سطحی از خدمات و راحتی به مشتریان را ارائه دهند که قبلا غیرقابل تصور بود.

راه‌حل‌های بانکداری باز، علی‌رغم مزایای بسیاری که دارند، اغلب توسط کسانی که بیشترین سود را کسب می‌کنند، مورد استفاده قرار نمی‌گیرند. این تا حدی به دلیل عدم آموزش عمیق و عدم درک صحیح از کاربرد بانکداری باز است. متأسفانه، بسیاری از کسب‌وکارها از راه‌حل‌های جدیدتر، مانند پرداخت‌های مکرر تسهیل‌شده توسط بانکداری باز، که مستقیماً نقاط ضعف سیستم‌های قدیمی‌تر را برطرف می‌کند، بی‌اطلاع هستند. پرداخت‌های مکرر مؤثر می‌تواند به کاهش ریزش مشتریان کمک کند و فرصت‌های جدیدی را برای مشاغل مبتنی بر اشتراک ایجاد کند.

عصر جدید کسب و کارهای مشترک

اشتراک هایی که از طریق ثبت کارت خریداری می شوند، معمولاً زمانی که کارت ها به طور دوره ای منقضی می شوند یا تغییر می کنند، از بین می روند. راه حل پرداخت های مکرر بانکداری باز اجازه می دهد تا پرداخت های ثابت ماهانه به طور خودکار از حساب مشتری به حساب تاجر بدون نیاز به به روز رسانی یا تغییر جزئیات کارت ارسال شود. نتیجه؟ قابلیت اطمینان بیشتر نسبت به مدل‌های بدهی مستقیم سنتی در حالی که انعطاف‌پذیری یکسانی را ارائه می‌دهد.

مزایای این راه حل های مبتنی بر بانکداری باز قابل توجه است. نکته ای که در این مرحله باید به آن توجه کرد این است که راه حل های پرداخت دوره ای به طور قابل توجهی بیشتر محتمل است لغو اشتراک ناخواسته کاهش ضریب که به نوبه خود باعث کاهش نرخ های غیرضروری بالای مشتری در مدل های تجاری DTC و SaaS می شود. کاهش نرخ ریزش مشتری، از نظر مدیریت جریان نقدیاین به شرکت ها ثبات بیشتری می دهد.

باید خواند: پرداخت خودکار چگونه باعث افزایش درآمد می شود؟

کسب و کارها در حال حاضر با چشم انداز اقتصادی نامطمئن روبرو هستند. این بدان معنی است که اطمینان از جریان نقدی قابل اعتماد هرگز مهمتر از این نبوده است. با راه‌حل‌های پرداخت مکرر حساب به حساب (A2A)، شرکت‌ها در سطوح مختلف می‌توانند به تضمین ثبات جریان نقدی و محافظت در برابر رکود اقتصادی کمک کنند.

مزایای پرداخت های مکرر از حساب به حساب

پرداخت‌های مکرر از حساب به حساب، مزایایی فراتر از کاهش ریزش مشتری دارد. کسب و کارها بلافاصله راهی کارآمد و بدون درز برای پذیرش پرداخت های مکرر از مشتریان دریافت می کنند. علاوه بر این، پرداخت های مکرر A2A بسیاری از مشکلات مربوط به مدل های سنتی را از بین می برد و به مشتریان اجازه می دهد فقط با اطلاعات اولیه ثبت نام کنند. مشتریان می توانند به سرعت با اعتبارنامه استاندارد ورود به سیستم احراز هویت کنند. همه اینها راه حل پرداخت مکرر حساب به حساب را برای مشاغلی ایده آل می کند که به دنبال کاهش موانع ورود هنگام ثبت نام هستند.

پرداخت‌های مکرر بانکداری باز نیز می‌تواند بدون محدود شدن به تاریخ پایان مشخصی انجام شود. این ویژگی همچنین به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا افت تصادفی کارت را کاهش دهند و در عین حال راه‌حلی کاملا شفاف را در اختیار کاربران قرار دهند. به طور خلاصه، راه حل های پرداخت تکراری A2A نسبت به نسخه های قبلی خود کاربر پسندتر و قابل اعتمادتر هستند و دیگر نمی توان مزایای آنها را نادیده گرفت.

اکنون زمان آن فرا رسیده است که مشاغلی که می خواهند بیشترین بهره را از تجارت خود ببرند راه حل های پرداخت A2A را اتخاذ کنند. تقویت عملیات در فرآیند فروش اشتراک، تضمین جریان نقدی مطمئن و جلوگیری از ریزش. مشتری تصادفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالعه مطالب بیشتر