چرا در کسب و کار اینترنتی به درآمد بالا نمی‌رسیم ؟

یکی از سوالاتی که خیلی ها بعد از راه اندازی کسب و کار اینترنتی از خود می پرسند این است که چرا در کسب و کار اینترنتی درآمد بالایی کسب نمی کنیم، نه می فروشیم و نه درآمد ثابت و خوبی داریم، مشکل این است که درآمد وجود دارد. ، اما درآمد خوب، ثابت و بالا نیست!

با وجود تولید محتوای ارزشمند، خدمات خوب محصول، تبلیغات حرفه ای در صفحه محصول و بسیاری از کارهایی که بسیاری از دوستان در کسب و کار خود برای رسیدن به درآمد بالا و پایدار انجام می دهند، باز هم به نتیجه مطلوب نمی رسند. و بسیاری از دوستان به درآمد دلخواه خود نمی رسند.

مشکل دقیقا کجاست؟ چگونه باید مشکل را حل کنیم؟

در این مقاله به شما این مشکل را می گویم که چرا از کار اینترنتی خود درآمد بالایی کسب نمی کنید. بسیاری از مردم فکر می کنند مشکل اصلی ترافیک وب سایت یا سئوی وب سایت آنها است یا اینکه وب سایت آنها ظاهر خوبی ندارد بنابراین مشتریان تمایلی به خرید ایزان ندارند!

اما اصلا اینطور نیست. در این مقاله جامع با من همراه باشید تا به شما بگویم چرا در کسب و کار اینترنتی خود درآمد بالایی کسب نمی کنید.

چرا در کسب و کار اینترنتی درآمد بالایی نداریم؟

1- اعتمادسازی نمی کنید:

یکی از مسائلی که بسیاری از صاحبان کسب و کارهای اینترنتی رعایت نمی کنند، بحث اعتمادسازی است.

آیا این بدان معناست که مدیران و صاحبان کسب و کارهای اینترنتی فقط به فکر کسب درآمد هستند و اصلا به این فکر نمی کنند که کاربران و مخاطبان خود دقیقا چه می خواهند؟

هدف اصلی همه ما از راه اندازی کسب و کار اینترنتی رسیدن به درآمد بالا و پایدار است، اما این نباید تمام فکر ما باشد.

بلکه باید نیازهای کاربران و مخاطبان خود را با توجه به مهارت و تجربه خود برطرف کنیم و برای آن پول دریافت کنیم.

شما هرگز نمی توانید محصولات و خدمات خود را به درستی بفروشید تا زمانی که در بین مصرف کنندگان اعتماد ایجاد کنید.

زمانی که نیازها و مشکلات کاربران خود را پیدا کرده و حل کنید، می توانید اعتماد ایجاد کنید.

شاید فکر کنید که اعتمادسازی با ایجاد محتوای جامع و ارزشمند امکان پذیر است، اما این تنها یک راه برای ایجاد اعتماد است.

برای ایجاد اعتماد باید نیازهای کاربران و مخاطبان خود را شناسایی کرده و راه حلی کامل و جامع برای حل مشکلات آنها ارائه دهید.

اگر مخاطبان شما از شما خرید نمی کنند، به این دلیل است که به شما اعتماد ندارند. آنها ممکن است شما را به خوبی نشناسند، بنابراین باید برای جلب اعتماد آنها کارهایی انجام دهید.

پاسخ به سوالات مخاطبان یکی از مواردی است که همیشه می تواند اعتمادسازی کند و اعتماد کاربران را جلب کند.

آنها می توانند برای شما پیام ارسال کنند و نگرانی های خود را در مقالات، صفحه تماس با ما یا چت آنلاین در سایت مطرح کنند.

شما باید به هر یک از سوالات آنها پاسخ دهید. این واقعیت که شما به سؤالات آنها پاسخ می دهید اعتماد ایجاد می کند.

برای پاسخ به سوالات و مشکلات کاربران خود وقت بگذارید و بهترین راه حل را به آنها ارائه دهید.

وقتی کاربران شما می بینند که شما به سوالات آنها پاسخ داده اید و برای مشکلات آنها راه حل ارائه کرده اید، مطمئن باشید که نام سایت شما در ذهن آنها خواهد ماند و به شما مراجعه می کنند.

وب سایت های زیادی در وب فارسی وجود دارند که نمی توانند اعتماد ایجاد کنند. آنها هرگز نمی توانند پشتیبانی خوبی از کاربران و مخاطبان خود داشته باشند.

حتی برخی از وب سایت ها هستند که در عرض چند روز به شما پاسخ می دهند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید و حوصله پاسخگویی به سوالات کاربران خود را ندارید یا دیر به آنها پاسخ می دهید، باید بگویم که هرگز نمی توانید اعتمادسازی کنید.

پیشنهاد می کنم به مقاله 4 ویژگی یک کسب و کار اینترنتی موفق مراجعه کنید

2- اعتبار کافی ندارید:

مشکل دیگری که باعث می شود بسیاری از مدیران کسب و کار اینترنتی فروش موفقی نداشته باشند، نداشتن اعتبار کافی است.

شما باید هر کاری که می توانید برای ایجاد اعتبار خود انجام دهید. وقتی اعتبار نداشته باشید، هرگز نمی توانید به درآمدی که می خواهید برسید.

راه های زیادی برای ایجاد اعتبار وجود دارد، نوشتن یک صفحه کامل و جامع درباره ما برای خدمات و کسب و کار شما اعتبار شما را افزایش می دهد. اکنون بیایید و در مورد کسب و کار خود در صفحه درباره ما وب سایت خود بنویسید.

البته دیده ام که اکثر وب سایت ها صفحاتی درباره ما و تماس با ما ندارند، اگر این دو صفحه مهم را در سایت خود ندارید، همین حالا آنها را ایجاد کنید و توضیح کامل و جامعی از کسب و کار خود در مورد صفحه ما ارائه دهید.

راه دیگر برای افزایش اعتبار، ایجاد محتوای جامع و هدفمند است. تولید محتوا در کسب و کار شما بسیار مهم است.

شما باید محتوای جامع و ارزشمندی را برای مخاطبان خود در سایت خود قرار دهید زیرا مخاطبان شما را از طریق محتوایی که ایجاد می کنید پیدا می کنند.

هنگام ایجاد محتوای سایت مراقب باشید. محتوایی که ایجاد می کنید باید به زبانی ساده و آزاد نوشته شود و سعی کنید تا حد امکان از کلمات سخت استفاده نکنید. برایت بنویس

تبدیل به زمینه کاری خود شوید. برای تبدیل شدن به یک متخصص حرفه ای، باید چندین ساعت در روز را صرف مطالعه در مورد زمینه کاری خود کنید.

راه دیگری برای افزایش اعتبار خود این است که در وب سایت های دیگران کار کنید. برای این منظور می توانید محتوایی را که ایجاد می کنید در وب سایت های دیگران به اشتراک بگذارید.

به عنوان مثال اگر در زمینه کسب و کار اینترنتی فعالیت می کنم، می توانم با تولید فیلم های آموزشی در شبکه های اشتراک ویدئو مانند آپارات، نماشا، یوتیوب و … اعتبار خود را افزایش دهم.

البته با فعال بودن در شبکه های اجتماعی می توانید این کار را انجام دهید. به عنوان مثال اگر در زمینه سئو و بهینه سازی سایت فعالیت می کنم می توانم به گروه های سئو در تلگرام بپیوندم و به کاربرانی که در آن گروه ها سوال می پرسند پاسخ دهم. این کار اعتبار شما را تا حد زیادی افزایش می دهد.

مهمترین راهی که می توانم به شما بگویم ایجاد محتوای جامع و هدفمند است. درست است که در بالا در این مورد صحبت کردم اما می خواهم دوباره به آن اشاره کنم، تولید محتوا را جدی بگیرید و زمان کافی برای تولید محتوای خود بگذارید.

پیشنهاد می کنم این مقاله را بخوانید: چگونه در اینترنت به صورت رایگان و قدم به قدم کسب درآمد کنیم

3- آگهی نویسی شما ضعیف است:

تبلیغات یکی از مهمترین موارد است که اگر آن را به خوبی رعایت نکنید هرگز نمی توانید محصول یا خدمات خود را بفروشید.

تبلیغات صفحه محصول را جدی بگیرید. در صفحه محصول، باید به مشتریان بگویید که مزایای محصول و خدمات شما چیست، البته این به تنهایی کافی نیست. اغلب اوقات، مشتریان شما نمی توانند مطمئن باشند که آیا محصول یا خدمات شما برای آنها مفید است یا خیر؟

شما باید هر کاری که می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید که محصول شما برای آنها مناسب است و با شرکت در دوره و محصولات شما مشکلات آنها حل می شود.

99 درصد از افرادی که کسب و کار خود را راه اندازی می کنند نمی توانند در صفحه محصول و خدمات خود ادعایی داشته باشند.

برای حل این مشکل، باید از کاربرانی که از محصول و خدمات شما راضی هستند، بخواهید نظرات خود را در مورد محصول شما بگویند و در صفحه محصول شما قرار دهند. این امر تاثیر بسیار مثبتی در افزایش فروش شما خواهد داشت.

شما باید به کاربرانی که در صفحه محصول شما فرود می آیند ثابت کنید که محصول و خدماتی که می فروشید بهترین راه حل برای مشتریان شما است و هیچ محصول یا خدمات دیگری جز محصول و خدمات شما برای آنها مفید نیست. تبلیغات صفحه محصول را بسیار جدی بگیرید.

این مقاله را بررسی کنید: موانع موفقیت کسب و کار اینترنتی

4- ترافیک هدفمندی ندارید:

یکی از مشکلاتی که شما را از داشتن فروش خوب باز می دارد، نبود ترافیک هدفمند است، شما باید ترافیک هدفمندی را به وب سایت خود وارد کنید.

بارها با من تماس گرفته اند و می گویند چرا فروش خوبی ندارند، پس از آنالیز و بررسی سایت خود می بینم که اصلا ترافیک قابل توجهی ندارند. و آنها مطلقاً هیچ کاری برای هدایت ترافیک انجام ندادند.

خب، واضح است که اگر ترافیک هدفمندی نداشته باشید، هرگز موفق نخواهید شد. ترافیک هدفمند مهمترین چیز برای جذب مخاطب و تبدیل آنها به مشتری است.

متاسفانه بسیاری از مدیران کسب و کارهای اینترنتی به این موضوع توجهی ندارند و آن را جدی نمی گیرند.

وقتی وب سایت شما ترافیک ندارد و کسی از آن بازدید نمی کند چگونه انتظار دارید فروش شما افزایش یابد، به عنوان مثال:

و بهترین محصولات را به فروشگاه خود بیاورید، اگر کسی وارد فروشگاه شما نشود، فروش هرگز اتفاق نمی افتد و شما پولی در نمی آورید.

بهترین و موثرترین راه برای جذب ترافیک هدفمند، بهینه سازی و سئو سایت است. شما باید وب سایت خود را برای موتورهای جستجو به خصوص گوگل بهینه کنید.

زمانی که سایت خود را برای گوگل بهینه می کنید، پس از مدتی سایت شما ترافیک زیادی پیدا می کند و فروش شما افزایش می یابد.

اگر اصول سئو و بهینه سازی سایت را یاد بگیرید، نیازی به صرف هزینه زیادی برای تبلیغات ندارید. پس سئو و بهینه سازی سایت را در کسب و کار اینترنتی خود جدی بگیرید.

نتیجه:

تمام آنچه در این مقاله به شما گفته ایم راه حل هایی هستند که فروش وب سایت شما را افزایش می دهند.

اگر فروش بالایی ندارید، تمام موارد بالا را دنبال کنید. باید صبور باشید زیرا نتیجه یک روزه به دست نمی آید. متأسفانه عدم صبر کار را خراب می کند.

پیشنهاد می کنم فعلا به فکر پول درآوردن نباشید و بیشتر وقت خود را صرف اعتماد و جذب مخاطب کنید. بهتر است چیزهای بیهوده را رها کنید و روی کار خود تمرکز کنید.

تولید محتوای هدفمند را جدی بگیرید و سعی کنید هر هفته چند محتوای جامع و کامل را در وب سایت خود قرار دهید.

علم سئو و بهینه سازی وب سایت را بیاموزید زیرا سئو یکی از مهمترین وظایف در کسب و کار اینترنتی است.

امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید. اگر این مقاله را به طور کامل نخوانده اید، پیشنهاد می کنم یک بار آن را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالعه مطالب بیشتر